صفحه اصلی

مشاوره رایگان ایزو با هدف راهنمایی و کمک به مدیران کسب و کار ها در خصوص تصمیم گیری در زمینه دریافت گواهینامه های مدیریتی، یکی از مهمترین فعالیت های شرکت کیفیت پژوهان آریا مشاورایزو(OSI) است.شرکت کیفیت پژوهان آریا مشاورایزو با بکارگیری کارشناسان و مشاورین با تجربه خود در ارائه مشاوره حرفه ای در زمینه پیاده سازی و استقرار سیستم های مدیریت ایزو (ISO) و همچنین طراحی سیستم های مدیریت دارای این توانایی است که پروژه های بزرگ و کوچک در حوزه های مختلف کسب و کار را با موفقیت 100% به انجام برساند.

صفحه اصلی
مشاوره رایگان ایزو با هدف راهنمایی و کمک به مدیران کسب و کار ها در خصوص تصمیم گیری در زمینه دریافت گواهینامه های مدیریتی
  • فهرست مطالب
  • یک مشاوره ایزو خوب چه ویژگی هایی دارد؟
  • مهم‌ترین نکاتی که باید در مشاوره ایزو در نظر بگیرید
  • نکات کلیدی در انتخاب شرکت مشاور ایزو
  • مشاوره ایزو آغاز راه است
  • آموزش مشاوره  ایزو بصورت خصوصی
  • مشاور ایزو کیست؟
  • شرکت های مشاوره ایزو دقیقا چه کاری انجام می دهند؟

مقالات در زمینه مشاوره ایزو

باید گفت که اخذ گواهینامه ایزو(ISO) برای هر کسب وکاری دارای اهمیت است؛ اما این استقرار درست و اجرای اثربخش سیستم مدیریت (ایزو) است که به آن اعتبار می بخشد و کمک می کند تا سازمان بتواند به اهداف خود دست یابد و رشد کند. ایزو تنها یک پکیج مستندات و تعدادی روش ها و دستورالعمل و فرمها و چکلیست ها نیست بلکه مجموعه ای از اطلاعات، دانش و تجربه های ارشمند در ضمینه طراحی فرآیند ها و راهکارهای مدیریتی است که مدیران ارشد سازمان ها را در اخذ تصمیمات اساسی یاری می نماید. امروزه شاهد خلق تکنیک جدید و نوینی در حوزه مشاوره مدیریت هستیم که مستقیما مرتبط با بند های الزامی استاندارد ایزو و همچینن فرآیند های سازمان می باشد که در اینجا می توانیم به تکنیک ها و دانش های نوین در حوزه جذب، نگهداشت و توسعه منابع انسانی و یا تکنیک های نوین در حوزه سیتم های نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه اشاره نماییم که بخش هایی از پازل پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 می باشد که عدم بکارگیری و یا اجرای نامناسب این قبیل تکنیک ها موجب افت عملکرد، کاهش کارایی، افزایش هزینه ها و ایجاد سردرگمی بیشتر برای سازمان و کسب و کار شما می گردد. پس باید چه کار کرد؟


قدم اول قبل از شروع، مشاوره ایزو این است که بدانید چه کاری باید انجام دهید. در حقیقت در کسب و کار خود کجا هستید و به کجا می خواهید برسید یا به زبان ساده تعریف و تعیین وضعیت فعلی و ترسیم وضعیت بعدی(آتی) سازمان و یا کسب و کارتان. این قدم ابتدایی اما مهم در مشاوره ایزو است که همانند یک شمشیر دو لبه هم سازمان/کسب و کار و هم مشاوران ایزو را مخاطب قرار می دهد چرا که مشاور ایزو نیز باید در ابتدای طرایح و استقرار سیستم مدیریت یک سازمان بداند وضعیت فعلی سازمان چگونه است و وضعیت بعدی که وی سکاندار آن است چه وضعیتی می باشد و آیا با منابع و محدودیت های فعلی امکان دستیابی به اهداف مورد نظر مدیران ارشد مهیا می باشد؟

جهت دریافت خدمات مشاوره ایزو با کارشناسان ما تماس بگیرید 44136605

دیدگاهتان را بنویسید